2012 m. gruodžio 28 d., penktadienis

Ašmenys

Per pirmas tris minutes darbe peeersipjoviau. Delniuką/nykštį (tarpnykštį..?). Čiurškė kraujas vos ne srovele, tai kai nesustojo po penkių minučių čiurškimo, kolega išvežė į ligoninę.
Ten per ~valandą man tą čiurkšlę užsiuvo. Haaa! Turiu norvegišką siūlę! Gal jau kolekciją pradėti. Turėjau amerikoniškas septynias, dabar norvegišką. Kas toliau..

Aš truputį surikau garsiai, kai bedė adata į nykštį (anastetikai). Skaudėjo labiau nei pjaunant į ranką.
O seselė, kuri aptvarstė po siuvinėjimo darbelių, pamačiusi mano rankas, pasigrožėjo mano šviesiai violetiniais (ne rūžavais!) nagais, pagyrė, paklausė, ar tikri, sakau- aha (juk trumpi!) ir pradėjo pasakoti apie kažkokią nagų lempą, kur gavo Kalėdoms dovanų.. Kai pasileido į detales ir pradėjau nifiga nesuprasti, sakau- o gal jūs angliškai?.. Jinai be vargo persijungė ir taip įsijautus pasakojo ir ėmė rodyti savo nagus, kad pamiršo tvarstyti. Tai delniukas užkraujavo, aš jai- "eeee... b...bl...blll...b.. its bleeding again!!!"
Nustojo kalbėti ir sutvarkė.

Išėjus iš priimamojo sakau kolegai- matei tą seselę, kur mane tvarstė? O jis, taip rūgčiai ir šnypščiančiai:
- That bich!!!
Aš- Tai judu pažįstami? O jis tik:
- That BICH!!!
Matyt pažįstami.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą