2012 m. balandžio 2 d., pirmadienis

Kaip objektą paversti subjektu

Pasikalbėjom apie vyrus. Išvada. Jei taip ir toliau,- liksiu senmerge (pasak mano babos aš jau seniai senmergė), auginsiu sau kates. Cielas trisdešimt. Gyvensiu kur pamiškėj vienkieminėj troboj kaip kokia kvederikė. Taip ir numirsiu viena. O mano trisdešimt išbadėjusių kačių suės mano lavoną, paskui iš bado nudvės, ir niekas net nesužinos, kad aš miriau, ir visi galvos, kad kur nors viską metusi išvažiavau vargšes kates palikusi vienas stipti badu.
Ir iš vis, noriu valgyti, o makarai patys neišsiverda. O alus, įžūlus niekšas,  pats nenusiperka ir laiptais į viršų neužlipa.

3 komentarai:

  1. Jei taip ir toliau, tikrai liksi senmergė :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Miela mano... Aš ką tik vietoj "gal kada kartu alaus?" parašiau "gal žinai, kas nebrangiai parduoda dviratį?". Tikiuos, pas jį feisbukas labai sulūžęs ir jis tos žinutės niekada neperskaitys...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Einu pirkti kačių, kad greičiau suėstų.

    AtsakytiPanaikinti