2012 m. kovo 29 d., ketvirtadienis

Hamakas

"keletas patarimų, kaip suteikti gyvenimui džiaugsmo:
Prisiminkite, kokie dalykai jus džiugindavo vaikystėje, ir palyginkite juos su dabartimi. Ar vis dar skiriate laiko piešimui, vaidinimams ir šokinėjimui ant lovos?"
( http://gyvenimas.delfi.lt/career/5-gyvenimo-pamokos-kurias-reikia-is-naujo-ismokti.d?id=57432067#ixzz1qXQ0owBT)

Ir papiešiu, ir pavaidinu.
Tik va pašokinėčiau aš savo hamake. Stuburą į lubas susitrankyčiau. <Lemputę jau nudaužiau.> O ir mano hamakas neatlaikytų. Kai buvo Staska, miegojo su manim kartu mano "hamake ant pastolių"- antro aukšto lovoj be pirmo aukšto.
Užlipo. Guli. Po minutės:
-Jadvyga, išnešk mano tašę į virtuvę.
Aš- ką?...
-Išnešk prašau mano tašę į virtuvę!! Ten naujas fotikas, o tai garantuotai tavo hamakas naktį besiverčiant su visais pastoliais neatlaikęs nusiraus ir sutraiškys mano naują fotiką!!

Pažvengiau ir nuraminau, kad tokių fokusų neįvyks. Bet garbėsžodis, nuo to laiko praradau ramybę vartytis kaip žmogus. Vis dingojasi, kad byru žemyn su kokiu mietu tarp šonkaulių.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą