2012 m. gegužės 5 d., šeštadienis

Jakšemaaaš!

Vakar ėjau gatve į darbą, kaip visada, su dideliuskubėjimunesvėluoju, ir kažkokie pacanai man pavymiui šaukia- "eee, jakšemaš, polaka, dzenkuju!".

"Iš kur tu?"- kartais pasakoju idiotiškiausias istorijas į šį klausimą. Dažniausiai pasidarau pramogą ir leidžiu spėlioti. TOP atsakymai:
1) Švedija;
2) Vokietija;
3) Danija;
4) Belgija (?);
5) Prancūzija (??!!).

Keisčiausias buvo- Ispanija, keliskart- Lenkija ir Rusija.

Visada maniau, kad man ant veido parašyta: Rytų Europa. Šiaip tai ir parašyta.
Dažniausiai sako, kad kalbu su vokišku akcentu ir atrodau kaip švedė. Ta prasme. Vokiškai moku tik Achenputtel ir Schmetterlig.
Bet smagiausia, kad iš tų dešimčių žmonių gal tik pora nelabai nuvokė, kur Lietuva ("Ten kažkur Balkanuose??"- "beveik, rytų Europoj"). Visi kiti gan informuoti geografiškai ir apie Lietuvą atsiliepia- "Jasikeeevičius!!", arba dar geriau- "Curonian Spit" bei "We are the winners". Dar neteko išgirsti- "ai, čia tie, kur mages pas mus pyzdina".
Kai štatuose buvau  ir pasakydavau, kad esu iš Rytų Europos, yra paklausę, ar ieškau vyro dėl žalios kortos. Hmz.

Šią savaitę aš būsiu iš Kongo Respublikos.

2 komentarai: